ja, jag ÄR ännu vaken

och varför förstår jag inte, eller ja det gör jag ju egentligen men jag skulle enligt planerna vara i säng vid 2 tiden. jag är helt enkelt inte trött! christian for och spontan chaffa vid tre tiden, perfekt tid:) så jag sitter här hemma och dricker min mer festis jag fick av hjärtanis.. tomas dator är hos oss eftersom crille ska tanka nå grejer till honom så det är denna maskin som håller mig vaken. det är ingen maskin...

måste snabbt bara nämna, jag hörde/såg på the voice idag och hörde att carolina gynning tyckte att pete doherty klädde sig bra, "om alla killar i sverige skulle klä sig så, så skulle dom vara såå hemma". jag tror jag gillar den där carolina gynning, hon är inte så dum trots allt....

jag väntar på jennifer som ska komma till stan och underhålla mig. tills jag klockan 6 ska ringa och väcka mina trogna vänner nathalie och rosanna. jag är inte riktigt säker på att de kommer att vakna men jag är ju iallafall vaken, vilket betyder att jag lika gärna kan gå och hoppa på dom.... och nu kommer ju jennifer! hejdå och på återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0