jag är ännu glad:)

idag sov jag! till 12! hade gärna stannat längre i sängen men christian kom och tvingade upp mif för vi skulle till stugan en sväng. :) han tvingade inte upp mig, jag gick själv... men om jag säger det så låter det som om jag vaknar tidigt men jag gör inte det:(

idag är vi barnvakt. idag är det inge party. imorn är det party! min kära vän linnea (gard) fyller 17 år den 28juli, vilket vi firar imorn! hon är bra, och ví ska ha kul.

vi är alltså barnvakt åt christians bröder, vi, eller christian och dom, har lastat på med chips o godis o dricka men jag avtar haha :p är inte alls sugen, tröck i mig massor med mat på tasty! biff i stark vitlökssås. det roliga är att jag inte äter ris, så jag äter bara tallriken med biffen på.... broccolin är bäst

nu är hela konkaronkan på ica o ska köpa gräddfil, dvs christian, markus, alexander, cassandra, crilles kusin nikita och hennes kompis cassandra. vi är många:) senare ikv ska vi o käka mjukglass o fara till lekparken på stranden. känns lite b när man inte kan visa så mycket annat i happis åt hans kusin som är från södra sverige, lekparken wohoo :D ne men vi far dit för mackan o dom ville dit. men ändå, happis är dött, man skäms.... :o

nu ska jag göra något, typ leva :D hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0