jag gjorde upp en eld för dig och nu brinner hela skogen:)

haha , lyssna på den! familjen - det snurrar i min skalle

igår spelade vi fotboll och tog en öl eller två. inge party, jag o christian var hemma vid tio tiden och somnade typ direkt.. :) tidigare idag mådde jag anus, inte pga igår för vi tog bara typ högst 3, jag vart helt yr och mådde illa ;/ så jag for hem. idag ska vi till kalkki en sväng.. det här är kul

idag har jag dessutom kört bil!! jag var ruskigt king! jag körde uppe på ängen och fick typ kärringstop minst 5 gånger på två-tre varv :D christian bara skrattade, sen när jag skulle parkera så sa han att jag skulle stänga av bilen... den röck till och stannade, och han sa att han aldrig ska åka bil med mig när jag har körkort:) jag förstår honom litegrann, ärligt... men ändå var jag ruskigt king!

sen så var det väl inte så mycket mer.. jag o c har ätit glass idag, magnum jawa, den är skitgod.. så träffade vi linda och sandra på stan så stod vi och pratade, och vi såg även jonatan. ja.. det var dagens händelser hittills, det är mysigt att bara vara med christian och göra saker. det är nog för att han är bäst tror jag.. eller för att jag är så jävla bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0