jag känner mig deppig....

det är så jobbigt med en massa räkningar och jag vill bara spy på dom! man borde få leva gratis

ja, inatt har jag inte fått mycket sömn. vid halv 6-6 tiden for jag o nenni o madde mot elgiganten för att köa. bara sådär för att vi inte har så mycket annat att göra här i haparanda så ska vi ju såklart köa till en affär som råkar öppna i en sån här liten stad, och det var lite småjobbigt... satt där till 8 och så öppnade dom och jag köpte telefonen för 200:- till christians halebop kort så det blir lite billigare att prata för oss... 200 spänn är ju ingenting förfan, eller jo det är det ju men inte för en telefon!

sedan for jag och christian och hämtade mat på frasses och damen var så vänlig så att hon tillochmed gav oss mat fast dom inte ens öppnat. :) hungriga som fan var vi, christian har ju somsagt chaffat hela natten och slutade inte förrän 8 på morgonen :) så körde han till stranden för att han ville ha det romantiskt (sådär 10 på morgonen) och där åt vi. i skugga bakom ett träd. gott och mysigt :D

sedan for vi hit hem för att vila och vi somnade direkt. telefonerna har ringt och vi har varit som zombiesar i sängen då vi inte gått och svarat eller något... skönt var det! tills rosanna och harri stod bakom dörren och plingade tills jag klev upp....... rosanna ska alltid väcka :( så gjorde hon ett försök på christian (som förövrigt är VÄLDIGT seg på att vakna) och han mumlade något, gick på toa och gick och la sig igen... nu är jag hungrig.

idag händer det väl inte så mycket, rosanna var panikslagen och ville hitta på något så något blir det väl! vädret är ju faktiskt bra idag...

nu ska jag kolla om jag kan kocka ihop någonting att äta, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0