jag vaknade nyss.... :o

det är hemskt, men ändå jäkligt skönt... och molnen är ju ändå för solen just nu så det känns inte så speciellt bortgjort. jag kan ta o förklara min helg snabbt.

på fredag vad jag och christian barnvakt, allt gick bra o vi kollade film med cassie, en till cassandra, nikita, markus och alexander. somnade kring 2 tiden då pojkarna låg som däckade på sofforna.. linnea kom förbi upp en sväng och vi tog en cigg o snackade allmänt skit om sådant som händer:) det löste sig tillslut tror jag, och jag ska ringa henne senare idag..

på lördag vaknade vi väl vid, ja vad var klockan, kanske 11 tiden. vi gjorde inte så mycket, åkte runt på stan o jag gick i olika affärer och fann mig en vit skjorta med svarta ränder på. endast 200 kronor så jag var allt nöjd. sen inhandlades alkoholen som vi sedan på kvällen skulle fira linnea med. jag köpte presenter åt henne och sedan for vi till nikkala. vi började med allting hos john, då alla var ute på gården förutom jag och angelica som var inne i huset och allmänt pratade skit. och började dricka lite. sen senare for vi till linnea, och vi välkomnades av ett helt drös med jättefulla personer. fördelsedagsbarnet var heller inte i det bästa skicket :) men kul hade hon. petter var också väldigt rund under fötterna så han bara spagetta runt ;o vi sjöng singstar och jag tror jag vann en gång...... ibland låter det som att det går bra fast sen är man hur usel som helst! sedan när claus och viktor osv skulle komma o "hjälpa till" så gav jag upp då allt bara blev dåligt eller uselt... skitspel! gjorde ett försök på GH, hahaha vilket skämt! det går inte på fyllan. och så äckligt irriterande är det när man vet att man egentligen kan det utan problem. jag försökte om och om igen men sen gav jag mig. vi var hemma vid 3 tiden kanske och väntade på pizzan som fredde o tomas skulle komma med, eller jag väntade för crille somnade på soffan. jag hatar pizza annars men då gick det allt ner!

sen vill jag bara hälsa till en viss person som drog, förvänta dig inte att jag är trevlig mot dig om du inte är det mot mig, och jag hade ingenting alls emot att du for. :) hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0