lördag

igår fyllde c som sagt år och vi festade. det var helt kul och vi var först hemma hos oss och sedan for pojkarna till twincity festivalen och jag o linnea gick mot linda. där var det röj. som fan att det var :) vi dansade och skrek. ibland ska man skrika. sedan for jag o linnea o petter och petter o martin på sightseeing i haparanda. jag gick utan mina skor för jag fick ont i fötterna och självklart hade jag på mig mina röda strumpbyxor...... men det gick bra. petter är också bra.

sedan for vi hem. min kväll var inte så kort som den låter men jag drog en snabb version:) kom hem vid 5 tiden ungefär, somnade vid halv 6-6 tiden och klev upp klockan nio...... jag var sen till jobbet :) när jag klev upp gick jag in i ett x antal dörrar.... jag kunde bara skratta

idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, planer på att fara ut med båten o grilla o sånt.. det låter faktiskt trevligt. jag vill äta kött. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0