och så blev det kväll

helt plötsligt! dagen har gått ganska fort. ändå har vi inte gjort så mycket... bara strosat på stan och så har syrran gjort korvsoppa, med en massa olika saker i och stark var den också, och skitgod! jag skärde pottisar så jag har vart med och gjort den... lite iaf...

jag har faktiskt hemlängtan.... eller crillelängtan ;/ jag vill vara med honom nu och så vill jag bada och allmänt leva livet med alla mina kompisar :o jag saknar det, det är nu sommaren början förfan och när jag kommer hem ska jag ha allt förutom tråkigt!! den här sommaren ska va bra. ingenting slår sommaren 05 (forfarande) men man kan ju alltid försöka :)

imorgon ska nog jag och syrran på bio, sex and the city filmen. det ska bli roligt och den vill jag se :) jag håller utkik efter plan hem på sön/mån hela tiden men det finns inga... ofta jag orkar åka tåg men jag kanske inte har nå val ;o jag ber till gud fast jag inte tror på honom att det ska dyka upp en sista minuten så man slipper åka tåg..... förlåt gud om du blir arg för att jag inte tror på dig men jag gör inte det bara.. fast egentligen borde jag inte ens ha skrivit sådär och det är ingen idé att sudda bort det nu för han har säkert ändå sett det redan men han finns ju inte........................ :(

nu ska jag kolla tågresor. först ska jag säga att jag saknar christian.. :( och jag saknar faktiskt claus också, han är så knäpp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0