regn och regn och lekpark

vi har just vart i stora parken med tuva och hon har lekt, men jag och syrran verkade leka mera och åkte linbana och sånt. :) har tjorvat med bloggen och jag tackar min syster för all hjälp.

jag har köpt en tröja på monki, en väldigt lång college tröja typ, den går ända ner under knäna om jag drar den så. :) men jag har den inte så. vi var på stan igår och glodde lite och letade skor, sedan på kvällen for jag (ensam) genom sthlm city och åkte tunnelbana HELT SJÄLV och gick och allting! tills jag kom fram till grönan var elin var och vi åkte en massa karuseller. :) jag måste skryta för elin, trots hennes höjrädsla åkte hon uppskjutet med mig, och!!!!! FRITT FALL TILT! den var faktiskt skitläbbig när man väl var där uppe och den lutade ner mot marken, precis som om man skulle trilla ner och bara dö. men det var kul när vi kom ner. sen åkte vi en "barnkarusell" hehe TRODDE VI :o men det var inte! även fast det satt två barn bakom oss i en sån där vagn så gapade vi mer än dom! haha, vilka musen heter den. nej, jag trodde det var the end of life...... men jag klarade mig.

nu ska jag göra korvsoppa med min syster, hejdå.

Kommentarer
Postat av: eelin

japp, jag har åkt fritt fall tilt. jag var lite arg på dig där uppe för jag trodde det var min sista stund i livet när du tvingade mig upp dit:(

2008-07-14 @ 12:34:10
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0