så var det 18 juli

och christian fyller år. grattis hjärta på 19 års dagen ochjag älskar dig!

sitter hemma o kollar på jerry springer med c, det programmet vi alltid skrattar åt för dom är så fula! och så sitter jag och har just öppnat min första cider och väntar på lite folk... alla kompisar ska typ komma hit så jag och c har städat och skrubbat och har fört lite tvätt till tvättstugan som vi ska ha på oss idag.. vi ska inte ha på oss tvättstugan utan alla kläder som är i den :) har inte så mycket mer att berätta... jo! jag, crille, claus, jonatan, linnea och tomas var på anders idag! jag åt plankstek som var skitgod! far dit och ät!!

grattis igen min käraste, all lycka i världen till dig. puss på alla hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0