sex and the city

snart ska jag och syrran börja gå mot biografen! vi ska se filmen sex and the city men jag kom precis på att jag nämnt det i förra inlägget.. imorgon åker jag hemåt, känns bra men ändå lite sorgligt... man vet som inte prick när man ser dessa tomtar igen:)

har varit och köpt böcker och ett par röda strumpisar... ena boken heter "ligg hos mig" och den andra heter någonting med varulvsblabla.. de verkar bra! så jag har något att göra imorgon innan jag somnar på tåget.. och när jag vaknar, men jag ska köpa öronproppar så jag kan sova till typ halv tolv då vi är framme i luleå tio i tolv.. så slipper man vänta så mycket och det går ju mycket fortare om man sover :) och så ska jag äta godis. men bara lite.

min syster har någon ful låt som kommer från robert boxer reklamen och den är så knasig så den fastnar.. jag bara nynnar på den hela tiden ;o och lady gaga - just dance, början är bäst.......

nu ska jag väl börja göra mig iordning även fast jag inte behöver göra något.. klanten jessica glömde sin skinnjacka i habiz så jag har en typ college tröja av något slag som jag lånade med mig från fredrik en utekväll.. den är bra!

jag saknar hjärtanespärtanes... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0