stockla

jag befinner mig i sveriges huvudstad för tillfället och har anlänt idag. ska alldeles snart ta en skön dusch för att efter det äta potatis. med dopp i kopp. och nåt annat gott.. lämnade världens minsta stad haparanda i söndags och var i umeå hos min systers kompis till idag då vi for vidare hitåt. imorgon på kvällen ska jag till grönan med elin! säkert äter vi också nå gott någonstans, det är min och elinns grej det där med mat.... :) och så åker vi karuseller och har allmänt kul.. sedan kommer jag hem efter helgen, kanske söndag/måndag eller ngt i stil som det, för er som saknar mig...

jag skriver bättre när jag helt enkelt har mer att säga :)

jag saknar pancakes jättemycket och första dagarna utan honom bredvid mig när jag somnar var ganska jobbiga.. men det är lite bättre nu och vi pratar i telefon då och då och jag saknar honom jättemycket!

så ni vet.... hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0