glömsk

jag satte mig vid datorn för ca2h sen, för att skriva ett inlägg och sen sova. :) hej här är jag

har inte så mycket att skriva nr jag väl tänker efter.. min solstråle tuva kommer imorn!!! åh vad jag ska pussa henne! och christian åker till kiruna på söndag:( sen blir det sådär ensamt igen... men tur att lilla glädjespridaren tuva är här då för då tänker man inte så mycket på nå annat än henne.. :)

och så är det ju midsommar imorn.. vi ska ut med båt sen mot kvällen eller eftermiddagen och åka banan efter båten, det är ganska kul. jag ska inte åka med christian bara :D haha

och jag åker till sthlm efter sommarjobbet!!!!!! ska jag shoppa eller SKA JAG?? :D självklart... då blir jag utan christian igen :o nu är det rätt så ovant igen för vi har sovit med varandra sedan vi blev ihop borträknat med kiruna då ;o och om man heller inte räknar med kiruna så har vi inte ens sovit utan varandra 2veckor allt som allt under 2 och snart ett halvt år... men jag har ju sagt att han är min prins


jag har tagit jättefina bilder på honom idag men det går inte att föra över.... :( men han är bäst

Kommentarer
Postat av: linda

jag vet inte om de är den här datan som är cp elr om de är din blogg för jag kan bara se de här innläget ??????

2008-06-21 @ 04:19:09
URL: http://aindapaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0