igår var jag kall, idag är jag klantig

jag har lyckats spärra christians telefon!!!!!!! idiotjag! eller spärra och spärra, jag skulle ju bara sätta en sån där gräns för hur mycket man kan ringa per kvartal och jag råkade TYVÄRR stoppa mindre än vad han redan ringt för och TELIA har nu spärrat abonemanget för utgående samtal, sms- och mms. visst, mms åt fanders MED SAMTAL HALLÅÅÅ är ni inte riktigt kloka?! hade jag jobbat på telia så hade jag för det första fattat att en kund har råkat missta sig OCH FÖR DET ANDRA HADE JAG VARIT SMART! vilket jag redan är men jag hade ju självklart tänkt logiskt... vilket jag borde göra nu också haha.... det är inte bra att christian lämnar telefonen hemma med mig när han far och jobbar! se här vad som händer!!! så kom han in en sväng för de skulle fara och fortsätta med fisken på havet och jag kollade bara på honom med valpögon och sa inte ett ord. han känner mig och såg att jag gjort något knasigt (händer ofta!!) så suckade han bara och frågade vad jag gjort. jag förklarade (fortfarande med ögonen!) och han tog det helt lugnt vilket jag visste att han skulle. det var mest jag som var arg haha men inte på honom. gud måste hata mig fortfarande..................................suck!

och så har jag pratat med linda idag! sammanlagt drygt ½ timme. det var trevligt och vi fick mycket sagt under den tiden. känns som att jag inte vet vad vi ska prata om imorn då hon kommer hem men det finns alltid något hallå det är ju oss vi pratar om:)

jag glömde nog nämna att det är spärrat till första juli bara men att christian är utan telefon så länge är som en sol lös sommar..  jag ska tanka mitt kort och ge honom min telefon:o jag sa det till honom men han bara skrattade åt mig och gick ut för att fortsätta jobba. han är min sol :o

nu har jag vart lite social iallafall och jag ska väl gå och vila snart. vi är i nikkala och jag vet inte ännu hur länge vi blir här, crille snackar om att han kanske är klar först 7 på morgonen... så jag får somna ensam:) eller med jennifer! hon har börjat sommarjobba med mig nu också! king


och nu! ska ni få bara för att!


har du rökt? jo

har du snusat? äckligt

har du vart full? jo

har du legat i sängen brevid en tjej? jo

har du blivit slagen allvarligt? ö ne ;o inte vad jag kommer på

tar du droger? nej!

har du strulat med en kille? jo

hatar du någon? jo

älskar du någon? JO

har några av dina vänner svikit dig? jo..

har du djur? christian:)

har du legat brevid en kille i sängen? jo

hatar du dej själv? nejnej

gillar du orange?  ööne:)

har du strulat med en tjej? jo rosie ville känna på min piercing haha :D

har du nån sjukdom? nej

har du skämt ut dej för nån du gillar?  första gången jag fes för christian :D kanske andra också

har du en gris? nej

har du en plattång? nej men jag har fått utslag på min haka

har du en bror? jo 2, de är tvillingar

har du sjukt bra humor? dålig humor

är du brunett? ja

gillar du att stå i duschen flera timmar? jo det är lite skönt att duscha länge ja

tycker du om hästar? nej!

har du en hund? jo i hundhimlen :D

har du gått på simmskola? nej

har du sagt bög till en kille? nej faktiskt inte

har du sagt fitta till en tjej? jo

har du fuskat? jo :/

har du en tv på ditt rum? nej

har du lunar? jo

har du MSN? jo

har du bruna ögon? jo

gillar du att fota? jo mest christian

har du sett dej själv brinna? min hand

hjälper du dina vänner? ja

gillar du tacos? dum fråga:o klart

tycker du att du är söt? ibland får jag såna där känner-mig-söt-dagar :D

har du dansat? jo

har du spelat fotboll? ja

Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? ibland

kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? nej

har du ätit sniglar? nej

äger du en locktång? nej

gillar du att tugga tuggummi? ibland

borstar du tänderna varje morron och kväll? jo

gillar du kläder? jo

hatar du falska vänner? jo

gillar du räkna matte? nej

har du gråtit inför en vän? ja

kan du sjunga? nej! i duschen

har du sett nån dö? nej

säger du va du vill? jo

är du stor? vältränad ;) /anorektikernjennifer

vad e ditt hela namn? olga jessica danell

Kan du mer än två språk? jo

Hur många?: 2 och en halv

Vilka? svenska engelska och lite ryska och lite finska det blir 3

är du kortare än 160 cm? nej!!!!!!!!!!!!!

älskar du sommaren? jo

älskar du vintern? jo ibland

har du mer än 6 par skor? jo

brukar du sjunga när du är i duschen? ja

har du hoppat ut ifrån ett fönster? ja
äger du mer än 3 par mjukisbyxor? jo.

gillar du att städa? jo ibland:D

gillar du att sova länge? ja!!!!!!!!!!!!!

har du vart med om en olycka? jag vet inte

är du förvirrad? alltid!

har du mer än 6 par byxor? inte såna jag använder dagligen eller jo kanske nu på sommaren :o

dumpat någon? nej

stulit pengar från en kompis? nej

hoppat i en bil med folk du just träffat? jo

varit i slagsmål? nej men jag har slagit christian :D

smugit ur ditt hus? jo.

haft känslor för någon som inte känt detsamma? jo

klarar du dej själv? jo

kan du laga mat? självklart, utbildad kock

är du klantig? som en häst

har du foppatoffler? dom är fina!!!!!!!!!!!!!!!! jo jag har!!

har du mer än 20 låtar på din data? ja

sminkar du dej innan skolan? ibland

har du träffat en kändis? jag ser mig själv i spegeln varje dag..........

har du mer än 7 par nagelack? jag vet inte

har du busringt? jo

har du skällt på din bror? nej

har du en vän som bryr sig om dig? jo det ska jag väl ha :D jo

har du velat göra saker men vågar inte? jo lite :D

sover du med nått gosedjur? jo, jennifer

har du åkt nånstans utan att du får? jo

vill du bara bort ibland? jo

har du brännt dej? jo

har du lekt med levande ljus? jo

har du lekt anden i glaset? jo men den skiten funkade inte :o

skäms du ibland? jo när jag glömmer klä på mig innan jag går ut........... alla ser mig naken

har du vart i skåne? jo

är du på sista frågan nu? mm

vad vill du äta nu? JENNIFERs fruktsallad!!!!!!!!!!!!!!!

har du haft en bra dag idag? nej eller jo lite

vad ska du göra imorgon? jag ska jobba :o

vem litar du som mest på? min mamma. och christian och min syster och jennifer och tomten och min kudde och tandfén



hejdå idioiter


Kommentarer
Postat av: eelin

du är gullig :)

2008-06-19 @ 14:17:32
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: r

du glömmer alltid mig i dina inlägg........................................................................ gråter mig till döds..................

2008-06-19 @ 19:23:46
URL: http://rowsie.blogg.se/
Postat av: Annika

Soooori, snodde ''frågorna'' av dig tidigare idag :P

2008-06-19 @ 21:37:58
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0