jag är kallllllllllllll

hemskt kall! vi skulle åka banan efter båten och "man blir inte blöt!" sa min pojkvän. tills han då ska dumma sig och börja gunga och härja mitt ute på djupt vatten och jag hann inte ens blinka så var jag under vattnet och slog mitt huvud i tomas huvud.. jag hann tänka tusen tals tankar under några sekunder och en av de var att en säl skulle äta upp mig.. kom upp till ytan och såg min pojkvän ligga i vattnet och skrika på claus och tomas som simmade som en dåre mot båten. efteråt fick jag höra att han också var rädd för sälen:) så hoppade han upp i båten och sen skulle då jag ju också hoppa in... behöver inte säga mer:) är inte gjord för båtar, hade jag vart gjord för båtar så hade jag vart en åra. men jag kom upp och frös! och fick tomas handduk så han fick frysa men det var jättesnällt. han fick tillbaka den sen. christian fick åka efterhängande på bananen tills vi kom i land:) jag trodde sälen skulle komma.... sen for vi hem

och nu fryser jag. och mitt sommarjobb suger.

Kommentarer
Postat av: Linda

måh vilka jobbar du med? :) kommer hem idag elr så imån hör av mig sen!!

2008-06-18 @ 16:33:27
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0