jag var bara tvungen

jag snodde från annika :o


1) En helt random snubbe kommer fram till dig och säger: "Hej, vem är du?"  Vad svarar du?
jag skulle blänga

2) Vad var det senaste du stoppade i munnen?
var det kanske pottismos...

3) I ditt senaste sms står det?
"jo" (bara c som skriver sådär kort och onödigt.....)

4) Vilken är den senaste låten du lyssnade på?
maria går på vägen

5) Var är din pv/fv just nu?
för hem claus

6) Välj ett ärr på din kropp?
jag har ett litet på min arm, jag och syster tävlade om vem som sköt högst stråle från tomma schampoflaskor... någon träffade lampan

7) Vilka är dina favoritfärger?
har ingen speciell

8) Vilka i ditt liv litar du på?
christian, mamma, syster och lena.

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?
elin harila.......

10) Vad skulle du göra om någon sa till dig att du var den vackraste människan i världen, och att denne skulle kunna göra vad som helst bara för att få vakna upp bredvid dig varje morgon?
vad svarar jag när jag har så nu :o

11) Hur ofta svär du?
rätt så ofta

12) Litar du på alla dina vänner?
nej

13) Skulle du kunna flytta till ett annat land för kärleken?
"mi casa su casa", mitt hem är där crille är

14) Tror du att allt som händer har en anledning?
ibland tror jag det jo

15) Säg några saker du INTE tolererar i ett förhållande?
otrohet, misshandel osv.

16) Vem av dina vänner tror du skulle passa bäst som prostituerad?
hehehehehehe

17) Vilka egenskaper hos det motsatta könet tycker du är viktigast?
C är det bästa som hänt mig

18) Har du något mål du skulle vilja uppfylla inom den närmsta famtiden?
jo det har jag väl

19) Om du vaknade upp efter en längre koma, vem skulle du ringa?
min mamma

20) Tror du att du skulle bli en bra förälder?
ja

21) Vart togs din profilbild?
hemma

22) Ärligt, vad tänker du på just nu?
om jag ska orka ta mig till toaletten för att fylla badkaret och överraska crille....det är ju ganska långt dit:)

23) Vem känner dig bäst?
min pojkvän.

24) Vad är helgens planer?
att mysa med älskling, basta, planera vad vi ska packa med oss och plugga på mitt sista prov.

25) Vad har du på dig just nu?
shorts, linne, underkläder.

26) Har du någonsin slagit ett träd?
höh ja

27) Har du någonsin smygit ut ur huset?
det har jag nog gjort nångång

28) Aldrig sova eller aldrig äta?
beror på, men aldrig äta låter hemskt för just nu är jag hungrig som fan

29) Är du en morgonmänniska eller kvällsmänniska?
är nog både och? eller? beror på. vaknar oftast upp tidigt och är vaken länge. vet inte.

30) Finns du där för dina vänner?
förhoppningsvis så vet dom att jag alltid finns där för dom.

31) Gillar du att umgås med andra människor?
självklart!

32) Har du lätt att förlåta andra?
beror helt på, osäkert.

33) Skulle du någonsin dela pojkvän/flickvän med din bästa vän?
whooot? ;O aldrig i livet. fan vad cp :D

34) Pratar du med någon under tiden du fyller i denna quiz?
jes, i början med hanna

35) Finns det någon du bör reda ut saker med?
haha nej. eller jo kanske någon..

36) Kommer någon ringa dig ikväll?
jes iallafall älskling om ingen annan

37) Vill du ha ett förhållande just nu?
jag har ett förhållande just nu och är jävligt lycklig för att vi har varandra!

Kommentarer
Postat av: nathalie

vafan, alla svar kan ju inte vara dina? :D eller? :D typ att håkan känner dig bäst kanske? ;p haha :P

2008-06-11 @ 16:03:45
URL: http://nathalien.blogg.se/
Postat av: eelin

9) Om du skulle byta namn, vad skulle du heta?

elin harila....... HAHAHAHHAHA wh00t? why jessica, whyyyy? :D och ja, jag brukar äta.. OCH det heter mi casa ES TU casa. DET KAN JAG FÖR JAG KAN SPANSKA :)

2008-06-11 @ 17:42:47
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0