klockan är gammal

vi tänkte sova i christians stuga med hans familj tills vi hade klätt av oss och låg och pratade OCH SÅG EN SPINDEL SOM VAR SÅHÄR |-----| STOR!!!!! det var hemskt och jag ville bara gråta :o så vi hoppade i båten och åkte till nikkala och sen till stan med bilen och i stan så mötte vi på våra kära men ack så fulla vänner tomas och claus. men hallå, det är lördag och vad mer kan man förvänta sig utav dom två? :) men det är chill för dom är bra ändå. så förde vi dom till deras båt och nu ringde dom och hade ångrat sig så de far väl ut på turné här i staden igen... värdelöst dött ska jag bara säga er

vad mer händer... inte så mycket faktiskt. rosanna och harri åkte bananen idag! haha det går inte att förklara för er hur dumt det såg ut! :D rosanna hoppade och studsade fram och tillbaka och så såg det ut som att harri satt och chilla. men det var lite kul:) haha jag+hela christians familj+några vänner satt och kollade i kikare när crille börja köra runt i en ring och så tog det en sekund så var de i vattnet:) mitt sådär på djupt vatten. så hoppade dom upp i båten igen och jag antog att de skulle komma i land men nej, då hoppar dom på igen och fortsätter åka... tomteverkstad hihi

jao.. och min syster och tuva är här! jag läste alfons "som äte kakor" åt henne när crille kom in och hon såg inte honom så vänder hon på sig så stod han bara där:o hon blev helt panikslagen och började åla sig lite och viskade "pappa, pappa!!" christian (som börjar bli van) sa bara "nee, gråter hon igen?!". det gjorde hon. det har hon alltid gjort bara crille står och är tyst hehe:D sthlm dialekt har hon också så det är lite extra sött

imorn åker min make till kiruna för att jobba igen. dock bara 3 dagar men det kan bli till 10 med det där jobbet. :) så jag får tillbringa all min tid med min lilla familj på mig och mamma. och ella såklart:) och tuva. peter får också stå med här bara för att inte han ska bli ledsen :>

och nu vill christian att jag ska skriva att han älskar mig och att han sa det nu, och nu har jag gjort det och jag älskar dig också :D så nu ska jag väl kolla tv såhär på morgonen :o med christian. vi ska mysa och sen sova, hela dagen tydligen vilket det alltså lär bli


sovlugnt hejdå!

Kommentarer
Postat av: eelin

mm jag vet att jag är fin när jag äter jordgubbar :) du är säkert fin när du äter tacos......

2008-06-22 @ 13:23:03
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: eelin

uppdatera mera! :(

2008-06-29 @ 12:58:25
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0