måndag kväll

och jag behöver inte oroa mig över vad klockan är, för jag är ledig imorgon OCKSÅ! iallafall från skolan, men jag måste tvätta kläder. :( men det är lite kul ibland, sådär en maskin, men inte mer. och så är det ju självklart roligt när det luktar gott, men sen blir det tråkigt när allt ska in i torkskåpet och man vet att lukten kommer försvinna... tills några dagars garderobsliggande, då luktar det igen! men sen ska det tvättas och så fortsätter det.. som en elak cirkel...

jag har varit småförkyld i flera dagar nu, och bara såhär mot kvällarna så blir det täppt i min näsa. och ibland på dagen, bara sådär för att irritera mig! men det är tur att jag har nässpray! fast ändå inte! för använder man det mycket så blir man bara täppt i näsan igen efter ett tag! och måste använda det igen!!! ånej

på onsdag har vi sovmorgon till kl9.00 och sedan ska vi städa skåpen för att efter det gå ut och käka med mentorerna. de sa att det blir en överraskning vart vi äter, okej säger jag för själva "överraskningen" är längre ingen "överraskning" när man redan vet om att vi ska ut och äta NÅNSTANs;o de har nog solsting av all denna sol som hela tiden kommer och helt plötsligt gav upp för nu är den borta

huvudvärk har jag också haft halva dagen och jag vet inte vad jag ska ta mig till, allt är bara fel idag:o jag fryser om fötterna för jag hittar inga strumpor och det är bara elände! därför ska jag gå och lägga mig på christian och ligga där tills hans värmer mina fötter:) för han har alltid så varma händer, alltid:o även på vintern:)

jag tror det var allt.. jag fick bloggen att bli bra!!!! med en nypa hjärna från rosanna och mig ihop så fixade det sig! och allt är bra nu. dessutom så är R typ bäst





nu ska jag tralla, jag ska lägga mig i soffan (den lilla:( ) och slappa och kolla tv tills jag somnar. jag får alltid ligga i den lilla, eller jag gör det frivilligt men det är för att C är så lång och jag så kort så den lilla soffan passar mig egentligen perfekt men det känns ju alltid mycket maffigare att ligga i en stoor... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0