nu ska jag väl va lite mer social

hejhej, jag har inte varit så speciellt aktiv de senaste dagarna men det är så mycket annat som snurrar i mitt huvud just nu så jag vet inte om jag kommer lyckas så bra med att skriva idag:o vi får se

jag har fyllt år i torsdags, vilket firades i stugan på seskis, det var kul och skönt att bara vara tjejer i början och prata om vad fan som helst utan att någon kille kommer och ska lyssna och kommentera. det gillar vi inte!

sen har jag inte gjort något speciellt under helgen, bara varit. jag har känt mig lite förkyld så har inte vart så sugen på att baila, men det var mest skönt. att bara vara med christian och fula och svamla:) han har fått någon dum idé att ta in en stereo i vårat rum och lyssna på radio innan vi somnar :o det är något irriterande och jag stänger av den direkt han somnar

igår var jag i nikkala mest hela dagen. vi bara var och det var så skönt att sova för då drömde man bara en massa bra saker och när man vaknade så visste man att något hänt men kom inte på vad. tills man då gjorde det och bara ville somna om. men det är väl så livet är :p gud hatar mig

sedan mot kvällen så for jag och C till frasses och tog en hamburgare och så fann vi elin på språkskolan som vi så självklart bjöd in i bilen. jag behöver nog inte säga så mycket mer, alla fattar väl hur det gick med henne i bilen:) vi bara flumma och skratta och elin ville ha chips och hade svårt att bestämma sig om hon skulle hämta dom hemifrån eller inte.. sedan plockade vi upp rosanna och harri och inte slutade vi flumma för det, C skulle köra till reningsverket och ABSOLUT stanna och "pissa" vart det stank som mest! och inte räckte det med ett varv för honom :o elin ville spy:)
sen for hon hem och åt chips

och idag ska vi väl kanske fiska, crille ska lära mig hur en fälla och nät osv fungerar, och så ska vi mst till seskis och meta under bron. jag blir så glad när jag vet att min sommar återigen kommer att spenderas med christian, han är alltid så söt och hittar på en massa saker vi kan göra när vi är ensamma. jag älskar dig

syster kommer upp i slutet på månaden, och tuva, en liten glädjespridare. åh vad jag saknar henne! sedan efter att dom vart här så vill jag åka ner. ta med mig christian och bara stanna där, eller bara fara någonstans vart ingen bryr sig om oss och vi kan göra vad vi vill... åh

nu fick ni ett långt.. nu avtar jag. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0