vissa aggressioner

men nu mår jag bra för jag skiter i dig:) då är allt bra

idag har jag inte gjort så mycket. vi kollade en film som heter P2 och den var helt okej ganska sådär läskig men ändå inte, mer sådär "nej gå inte dit din idiot, slå honom då, göm dig!" på något sätt är det alltid som om de skulle höra mig.. jag lever mig in i det helt enkelt

idag så har jag pratat med mitt troll Tuva!  hon hade kalas men var något förvirrad eftersom det var folk där och hon sa för det mesta "mmh", sedan ville hon också meddela mig att "den sitte fassst". vad vet jag inte men hon är så söt! egentligen fyller hon år imorn men dom hade kalas idag. hon pratar så mycket och jag längtar så mycket till att hon kommer hit i slutet på juni! jag ska skämma bort henne och gå till parken varje dag och ge henne glass och allting:) det ska jag och mamma göra

nu ligger tomas och sover och claus ligger på soffan och sover och jag ska gå och mysa i andra soffan med christian. jag saknar honom litegrann då det känns som att jag inte varit med han under helgen, fast det har jag:) men han är så underbar och fin så man kan inte få nog

None

None

None

Kommentarer
Postat av: Annika

Ruski söta bilder! :)

2008-06-02 @ 13:19:53
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0