what happens in vegas

jag har nyss kollat klart what happens in vegas och helt ärligt så var det den bästa filmen jag sett på läänge:o jag skrattade som ett psyk och grät också... :o

idag gjorde vi inte så mycket.. jag har klippt gräsmattan hos pappa medans pappa o crille var o bytte däck på pappas bil... tungt var det! så in i helvete, den där maskinen vägde garanterat x ton. sedan for vi till nikkala och så åt vi faktiskt där, gott var det! sedan drog vi oss mot stan och skulle fara till stranden och spela "bolliboll" men det vart som aldrig av.. nog för att det sen hann bli hur sent som helst och kallt också, så jag tycker vi sparar det till en varmare dag!

imorgon är det en helt chill dag.. sen på torsdag så är det skolavslutning och då är det ännu mer chill! men då ska jag och crille och hans bröder fara och meta under natten :) jag tror jag ska ge upp det där med baila nu, det är bara jobbigt... dessutom har jag och crille ett vad som jag INTE VILL FÖRLORA! men jag tänker såhär, en skolavslutning hit och dit.. bara för att alla super då så händer det ändå ingenting, det är bara skit som alltid annars! man fastnar som alltid på ett ställe och dagen efter ångrar man sig att man inte for ut på stan fast det sedan visar sig att det inte var nå speciellt.. man tror som alltid att man ska missa någonting fast man i själva verket ALDRIG gör det.... allatid samma saker......hhmm

nu väntar jag på christian och när han kommer hem så ska vi duscha och sen hoppa i säng. kanske jag vet inte det blir alltid att "åh men det här programmet är skitbra, det måste vi se!" och sen försover man sig. :) jaha nu ringde han och han ska bara slänga hem claus först.  sen kommer han! jag hinner säkert somna:)

och jag orkar sova så länge för att det inte är jobbigt att sova, jag är gjord för att sova och har inte bråttom nånstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0