bloggen är någorlunda klar nu :o

jo, syster hjälpte mig lite. orkar inte ha så avancerat.

har vandrat på stan idag! köpte en skinnjacka, eller mamma köpte den till mig, och den är typ jättesnygg:) inte den jag ville ha men det fick bli. den är svart iallafall, kanske kan lägga upp en bild på den snart. sen köpte vi grönsaker på hötorget och vindruvor och sånt.. jag älskar den här stan.

nu har syrran och peter farit och kollat på den där komikern, minns inte namn.. det betyder alltså att jag och mamma är här med tuva, vilket är hur bra som helst. hon är inte alls blyg och pratar på för fullt, och om precis allting.

saknar faktiskt christian även fast vi sågs igår senast.. är så van vid att alltid vara med honom så det känns så tomt nu. men vi håller ju kontakt över telefon, blir glad bara man hör hans röst :o han är guld.

imorgon vet jag inte vad vi ska göra.. vi går säkert en sväng till "stoja pajken" och leker lite, jag skulle faktiskt vela göra något coolt:o vet inte vad men när jag ändå är här så vafan, finns aldrig något i haparanda så:)

jag har inte så mycket mer att skriva... har inte hänt så speciellt mycket faktiskt, allt är väl som vanligt! hinner nog inte träffa rosanna innan hon åker tillbaka till oulu igen men du kommer väl nästa vecka rosanna? typ över påsk eller något du kan få ett ägg av mig om du kommer :) påtal om ägg så ska jag ge ett stoort ägg till christian, fullt med typ ferrari bilar eller något.. eller jag ska nog trycka in en massa saker dit, blir nog mycket roligare. själv vill jag ha ett ägg fullt i pengar så jag blir rik, men det är ju drömmar och fantasier.. :) den dagen jag blir rik är väl solen fyrkantig.

nej, nu ska jag gå och umgås lite med mamma och tuva, och äta massvis med vindruvor. vi får ta och höras, skriver nog mer imorn. pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0