frukost och kanske en liten utgång

hej! jag vet inte om jag hinner skriva så mycket nu, jag sitter hemma hos christians farmor, vi har just käkat frulle med hans fastrar osv.. johanna och hennes pojkvän peter har sovit hos oss, faktiskt första gången vi har besök på så sätt :)

vi har varit med bilen i förrförrgår och i förrgår och igår ända till crilles stuga och när vi skulle från nikkala så körde vi ut i stora hamnen och körde mot stan :D och idag till kalkki osv.. trevligt, man behöver inte frysa :) det gick hur bra som helst..

jag ska få ett stoooort påskägg idag! crille ska gömma, jag ska leta :) och nu ska jag gå och spela GH med alla här, ska vinna, haha :D ingen har en chans. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0