hemfärd, underkläder och äcklig lasagne

jag har köpt nya trosor idag, på lindex. de är jättesöta. tänkte inhandla en BH också men det blev inte, det finns inte min storlek helt enkelt.

vi var och åt på det där köpcentret här i Solberga, eller kanske lite utanför? ingen aning. det var en massa olika kök från olika länder, och enformig som jag är så skulle jag såklart ha det mest vanligaste som fanns. dvs; lasagne. den var värdelös! åt inte ens halva och är inte mätt mer. var det, kändes det som, just när jag hade käkat mackorna osv. nå, skitsamma, äter senare.

hemfärd idag, planet lyfter kl 19:15 tydligen, och är då i luleå ca1 timme efter det.. skönt att träffa min pancake, men hade också kunnat stanna lite till. nå, sommarlovet är långt!

eftersom att vi inte har internet hemma så blir det nog inget uppdaterande resten av dagen. kanske händer att jag skriver imorn när jag är i skolan, beror på vilka lektioner vi har.. nå, nu ska jag hoppa i duschen tror jag, vi blir hemma i habi så sent och med mitt morgonhumör så hinner jag då aldrig duscha på morgnarna. nu, pussbajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0