hemskt mycket hej!

igår var vi ju som sagt barnvakt, allt gick helt fint och det var inga problem alls. jag la mig i soffan innan 21.00 och redan klockan 21 så sov jag som ett barn! vaknade till vid två tiden på natten då syrran och peter kom hem, då såg jag att jag hade missat samtal från rosanna och sms från bea.. var inte på det piggaste humöret så förlåt om jag inte svarade eller något :) skrev ett sms till crille vilket jag skulle göra INNAN jag la mig men inte hann, att jag ska fortsätta sova och så. trodde inte att han skulle vara vaken men han svarade och åh vad jag är glad att han är min.

vaknade på morgonen av att tuva vaknade, och efter det sov jag inte helt ordentligt och steg upp vid nio tiden.. var inte alls trött så jag gick o käka lite frukost och sen har jag typ lekt med tuva hela dagen. just nu kör hon runt här bakom mig med sin bil, och vi kom tillslut ut från hennes tält nyss med alla nallar i. :) tänk att man också varit sådär liten.. ofattbart

idag ska vi säkert ut en sväng, om inte annat säkert med tuva till parken. imorgon är det hemfärd, planet lyfter 19.30 och är i luleå drygt en timme efter det. christian hämtar och möter oss, dvs mig och mamma. blir skola på tisdag, onsdag och halva torsdag och sen är det lov igen! skönt som fan, men sen efter lovet är det såklart skola igen, och så är det först sommarlov om typ 3 månader.. nå, sånt är livet, jag antar att man ska vara van vid det här läget.

jag måste bara nämna innan jag avslutar att jag älskar min nya jacka. jag vill ha på den hela tiden så jag ska nog gå och sätta på den nu, haha, hejdå!

en sak till, jag kollar på globen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0