jag är i skolan, ovanligt :o eller så inte

blev lite sent igår för min del, christian och fredrik och stefan for till luleå för att hämta en bil till fredrik bara sådär, kl 21 på kvällen och allting :o dom kom däremot hem tomhänta, utan någon bil, det var tydligen ett "härk" som dom kallar det.. bil som bil säger jag! haha

jag har inga kläder! det är sjukt, jag har så mycket kläder men ändå har jag ingenting! det är bara tant kläder som är gamla. jag vill förnya mig! men jag vet inte hur, för det kostar ju, och jag lever ju trots allt på mitt underhålls och studie bidrag.. vilket är ca 2500:- per månad plus min sponsor (mamma) som skänker en liten slant till mig då och då. och då ska jag ju såklart köpa MAT! det ska man alltid ha. och jag och christian är ju inga vi-handlar-lite-i-taget-handlare utan vi kör ju på för fullt där med vagnen och rullar igenom hela affären på nolltid men lyckas ändå handla för miljontals kronor.

mitt nyttiga liv har jag glömt att nämna också, det fungerar fint! har fått koll på matvanor etc, känns mycket mycket bra. någon dag blir jag väl modell eller liknande ;) nejtack.

och rosanna!!!: kom hem, tänk inte ens tanken på att stanna där borta utan KOM HEM så kan vi baila hela lovet! eller oj, du har ju inget lov;) förlåt, jag menade inte elakt, men kom hem iallafall så härjar vi

sen var det inte så mycket mer.. ska hem nu till min pancake som ringer och är helt nyvaken, skönt om man också hade fått sova...! dessutom så har vi planer på flytt, men inte till en annan stad ännu! nej, nu går vi inte längre än till en ny lägenhet bara.

imorn! är det lov. och jag har prov på morgonen i information och layout, sedan håltimme för näthandeln har jag gjort klart hittills, och sen administration kanske? jag vet inte? något sånt, men jag har ju iofs gjort klart det man ska ha klart också så jag tycker att jag ska vara ledig. då har jag alltså bara prov på morgonen sen är allt klart. då är det bara att fara ut och leva livet när det rullar på så bra :D

måste bara nämna att min pojkvän köpte en röd mössa till mig igår, med vita snöflingor på. den är faktiskt jättefin och jag ska ha den hela lovet, och den här gången får jag ha den för mig själv för den går inte på honom och hoppas att den inte går på nån annan heller :) min förra mössa gick det åt pipsvängen för, jag såg claus ha den en kväll förra vintern och sen dess så har den varit spårlöst försvunnen.

Alltså; hittar någon en grå mössa med röda snöflingor på, ring nr 076 83 34 255!
tack på förhand önskar tant jessica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0