mänk, sthlm och slutet på ett långt men ändå kort kort lov

först och främst vill jag börja med att förklara hur enormt mycket jag har mänkat dom senaste dagarna! det är OTROLIGT, jag har ätit på lei i tre dagar i rad, plus korvar från shell och lite barnboxar på det. jag skiter i om jag blir smällfet en dag och inte kan gå, livet går helt enkelt ut på att mänka. och älska:o

sen vill jag också förklara att jag inte är den bästa på att uppdatera bloggen. men det skiter jag nästan också i, och den största anledningen till det är att jag och christian inte har nå internet hemma ännu.. det kommer, någon dag när vi orkar..

nu är det också lördag, imorn söndag och på måndag är det skola. lovet har gått så fort men ändå så långsamt. jag vet inte om vi har hunnit med nå mycket speciellt precis, det mesta som har gjorts är väl att vi vart i stugan mitt i veckan i ca 3dagar, sen har vi bara varit hemma och ute och allmänt bara varit. rätt kul faktiskt, det har hänt grejer hit och dit, vissa saker skandaler och vissa även paradis.. har umgåtts med rosanna mestadels, och linnea och jenna. vi har bastat och sjungit singstar, eller vi skrek singstar kanske.. men det är ganska kul faktiskt!! christian skulle också komma och sjunga i min mikrofon igår men det ledde endast till förlust. jag fick helt enkelt klara mig på egen hand! jag påstår inte att min pojkvän sjunger dåligt, men jag tackar gud att det var lång kö i skellefteå förra året då mina vänner claus och christian promt skulle in och sjunga. varför jag tackar för den långa kön är för att vi helt enkelt inte orkade köa bakom ett x antal tusen personer.

sen så åker jag till sthlm och möter min mamma på arlanda den 14e, samt hälsar på syster m. familj och stannar där i ett par dagar.. kommer hem kring den 17! blir skönt faktiskt, kanske får mig lite nya kläder också.. hoppas hoppas.

sen var det väl inte så mycket mer.. livet leker helt enkelt, allt bara går bra hela tiden och jag har inga problem med min kärlek. det känns nästan som att det går för bra, det brukar inte gå bra. jo, det brukar det visst, för jag har christian. jag har dock irrierat mig på att det bara blir stökigt hela tiden om och om igen utan att vi gör något! jag förstår inte. vi måste fan ha en magisk lägenhet. våran kyl knakar också, det är ganska läbbigt.. våran toa dörr också.. och våra element, som inte fungerar helt hundra!! jag blir så less, huj. tyvärr har jag inga bilder på våran lägenhet på den här datorn, eftersom jag är hos rosanna, men direkt jag får tillfälle så ska jag lägga ut en bild eller två. så får världen se våran lilla lya, som ändå är jättestor.. jag har tänkt lägga ut nu ett bra tag, likadant som jag har tänkt uppdatera min blogg lite bättre också men det blir ju bara inte.. av någon konstig anledning.

nu orkar jag inte skriva mer, rosanna och linnea väntar på mig i soffan. linnea kallar mig tönt.

en sak! jag åt hamburgare idag.............hemskt, jag riktigt pressade i den fast jag inte ens var hungrig. jag var sådär sugen! ändå tog det mer än dubbelt så länge för mig att få i mig en hamburgare än vad det tog för rosanna och linnea. dom är nog mer mänk än jag... funderingar i allmänhet bara. eller kanske önsketänkande, vem vet.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0