och nu är jag i skolan

och om ungefär en eller två timmar så har jag lov! vilket alla andra i sverige också säkert har. skönt som fan, och kul ska vi fanimej i ha! :D nu kan ingenting stoppa oss ;)

dessutom ska jag få ett jääääätttestort påskägg av christian full i godis och andra saker!! han ska gömma det så ska jag få leta det, säkert i stugan :) men jag är smart för man ser fotspår i snön :> jag blir som en knarkhund fast godishund och hittar den dirr och slänger i mig den UTAN ATT BJUDA :) jo okej kanske en till rosanna och en till crille och claus kan få en om han är snäll men SEN! är dom bara mina! hahahaha!

gjorde prov nyss! gick helt skitbra! och fick också se mitt näthandel prov, gissa, VEM tror ni fick MVG? :D:D hon heter JESSICA(!!) och bor på storgatan!! fan idag är jag så sjukt glad :D ingenting kan gå fel, INGENTING! vädret är fint och allt bara flyter. jag steg t.om. upp tjugo över sju idag! och käkade och allting, kom 10 minuter för tidigt till skolan! det är något som händer, något bra :)

jag väntar på att angelica ska göra klart sitt prov sen bär det av mot fiket vart jag ska skriva av ankans intervju och lura att jag har intervjuat någon annan :) typ christian när han säljer fisk haha

idagens planer är så gott som oplanerade än så länge! som vanligt hoppas jag på stugan med kanske någon skön bastu, och sluta kvällen med att tjata om att få mitt påskägg idag. fast iofs så klarar jag mig, lena skulle ge oss ett påskägg var :) så vi klarar oss idag iaf, haha!

och en sak till! nu är mänk: ON! det är lov och man får äta vaaaad man vill! efter lovet kommer dock en stor ångest att vila över mig, men jag mår ju bra när jag äter så vafan :D vad är annars mat till för?

sen ska jag ringa rosanna och sen går vi säkert hem. ska käka i skolan, det är ju trotsallt köttfärssoppa och vem om inte jessica älskar alla slags soppor.. :) nu tralla goodbajs!

Kommentarer
Postat av: eelin

märks att du har ryskt blod i dig! det där med älska soppa:D

2008-04-11 @ 01:57:53
URL: http://www.eelinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0