och nuu är vi hemma

eller ja, nu är jag i nikkala och christian är och sorterar fisk.. har inte sovit så värst bra inatt pga vissa omständigheter, men crille var ändå så varm så man somnade på honom då och då. han är så mjuk:)

finns väl inte så mycket att skriva.. lovet har egentligen bara börjat men det känns som om det har vart hur länge som helst! blir väl bailabaila någon dag här också..! var hos jani igår, det var rätt mycket folk där också.. jag och stefan spelade GH hela kvällen och vem vann om inte jag? i början gick det dåligt men jag skyller på den extremt dåliga gitarren, gillar inte 3ans gitarr för fem öre.. helt seg och äcklig :)

men nu ska jag fara med lena och markus och alexander till kalix, vi ska hälsa på crilles många kusiner och det är bejbisar där och allt.. jag är helt såld :)

ha pra hörs sen puss på skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0