rödbetssoppa, vårväder och kanske lite chips till kvällen

ni får inte tro att jag är desperat när jag skriver flera gånger per dag, har helt enkelt inte såå mycket att göra! haha
vi ska äta rödbetssoppa, och jag vet, alla tycker det låter skitäckligt, men fråga bara linda! linda gjorde världens miner åt det hur länge som helst men när hon smakade så älskade hon det! och efter det så har hon ungefär alltid kommit till oss och ätit när det är rödbetssoppa. :) det är skitgott!

vädret här är underbart! man går längs trottoaren på TORR asfalt och kollar på fina hus och GRÖNT GRÄS! kan ni tänka er?? grönt gräs! plus den där riktiga vår/början på sommar lukten. det är helt otroligt! jag älskar det.

vi var och handlade på någon liten affär här i närheten, det var skönt med en liten promenad faktiskt. vi köpte de där nya chipsen, sourcream och peppar saken, de är skitgoda:o och vindruvor och annat gott.. jag har undvikit att mänka faktiskt, den senaste veckan! håller mig till frukost, lunch och middag, och kanske någon frukt där emellan.. jag vet, chips ikväll, men någon gång ska man väl få... haha:D

sen är det väl inte så mycket mer.. skönt att vara ifrån alla skitisar som lever i habi faktiskt! men jag saknar christian..:o blir så irriterad bara när "folk" tror att de känner honom bättre än vad jag. skit ner er hela högen mitt liv är mycket bättre utan er :)

nu gå! pussbajs




inte ens såna saker händer i usa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0