skola och barnvakt, och konstig blogg

jag hittade en mycket snygg design som passar just mig, mat. det är små söta tomater lite här och där tycker jag, välidgt bra! tomater är gott.

har just haft personlig försäljning och administration, jag och angelica gick under lunchen och håltimmen och gjorde bort allt.. annars hade vi slutat först om typ kanske 2 timmar om inte mer :o hade aldrig pallat.. ska till nikkala och vara barnvakt nu när det är fiske idag! roligt roligt.. jag har hittat världens finaste jacka :o dock i en tidning på en kändis och kanske då alltså i USA. hemskt.. hittar jag en sån i sthlm så skiter jag ärligt i priset, den är skitsnygg!

nu ska christian komma och hämta mig, vi ska till nikkala. tänkte gå ut på en liten promenad innan jag börjar vara barnvakt. nu är det ju så att mitt sunda liv börjar ta form :) haha. hejdå

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet tomater är gott !! ;)

2008-03-13 @ 13:21:47
URL: http://aidanpaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0