skola och nationella

sitter i skolan i datasalen, jag och angelica hade nationella i engelska muntligt, gick faktiskt bra!! jag fick ett svagt VG. det är faktiskt bra.

jag saknar faktiskt stockholm och tanken på att jag befann mig i ungefär mitten av sverige igår för att sen komma till nordpolen samma dag är faktiskt ganska underlig. det är coolt att det går så fort att flyga. jag saknar tuva! åh, min stjärna! :)

idag ska jag väl inte göra så mycket.. mysa med min pancake och bara allmänt vara. manmma kommer också förbi hemma hos oss lite senare, hon har åkt på världens förkylning IGEN, jag vill INTE blir smittad, observera; INTE! hon skulle hämta nå tabletter vi har hemma som är mot just förkylning etc.

jag bara njuter av livet i min nya skinnjacka, den är totalt underbar! i love it! och mina underkläder är om inte annat, Väldigt sköna.

Inte så mycket mer från mig, kort skoldag idag med prov i näthandel som sista lektion. ganska enkelt, kanske, jag vet inte, men det verkar inte vara svårt. ska gå och käka och läsa lite extra på det.

nu matsal med angelica, det är fiskpinnar och pottisar, vilket är det bästa som finns. potäter alltså.

tack för mig, hej!

Kommentarer
Postat av: rosanna

ÅHÅÅÅ!! nu ser alla att det inte bara är mobbade lilla jag som säger pottisar... det heter faktiskt pottisar! :D hahaha

2008-03-18 @ 14:05:11
URL: http://rowsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0