skola...igen

Kom lite senare idag så jag och angelica tog igen det, och så kan vi ju göra bort administrationen nu också men vi satt såpass länge igår så vi borde få ledigt idag.. tycker man ju alltid.

jag är så sjukt dålig på att lägga mig tidigt!! och så sjukt dålig på att stiga upp. det är så kallt och man är så trött och crille är så varm (alltid;o) så det är omöjligt att ens tänka tanken på att gå upp. och så är det ju det där med kläder, också omöjligt när man väl har klivit upp. och sen frukost? jag är också sjukt dålig på att käka frukost. kan slänga i mig en apelsin eller två och tro att nu är jag skitnyttig och nu blir jag inte hungrig på länge.. jaha? jag är svinhungrig just nu och det råkade ju vara dagens frukost.

sitter och lyssnar om och om på sean kingston - take you there, jag fattar inte hur jag inte kan ha lessnat på den nu när jag lyssnat på den typ.. en vecka? snart är det storstad iallafall, skönt som fan! är bara borta helgen men kommer ändå sakna min pancake :o tänkte tillbaka igår på allt vi gjort och jag tror att jag somnade leende.

nu ska jag dra med mig ankiboy och gå och käka, min mage skriker. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0