sovmorgon och lite vg och sånt

just nu sitter jag i skolan, hade sovmorgon till ca; 11.30.. skönt som fan att sova ut :o igår vart det väl också lite sent, men det är alltid så för jag och christian sitter och kollar tv hur länge som helst. om inte han börjar härja :< men det är lite kul, har bara inte sagt det till honom. :)

idag vet jag inte vad jag ska göra. som vanligt så "är" jag väl med christian, jag vet inte ens om man kan kalla det för så nå mer, vi bor ju trots allt ihop.. eller ja, jag är med christian varje dag. va coolt ändå... våran lgnhet är helt magisk, kanske har sagt det tidigare, men vi behöver bara sitta still i våran soffa och så blir det stökigt bara sådär.. ja, så är det. så vi städar ungefär 50 gånger per dag:) eller så inte, vi är sjuuukt lata.

jag har hållt igång någorlunda bra här i min blogg nu! tycker jag iallafall.. men vi har inget internet hemma så det blir lite värre.. får väl börja ta och skriva i skolan! vilket jag gjort nu:o egentligen sitter jag här för att plugga på ett prov vi har i veckan, eller nästa vecka kanske det är, men det är ca 100000000sidor långt för det är fyra kapitel och läraren förväntar väl sig att man fixar det? måste bara få nämna att mitt prov i eng gick väldigt bra, först hade hon skrivit MVG men sedan hade hon strykit över M så det blev VG... två poäng ifrån iallafall! och 6 poäng ifrån maxpoäng. tack jessica för att du är så enormt duktig.

rosanna din fis, du fick mig att bli helt tokigt kär i den där jävla 90's cheese med tomat och mycket lök på. tror ni inte att min lilla "nu ska jag bli nyttig" period är bajs nu? jag ringde crille igår och bad han komma med en sån till mig. huj vad jag mänkar hela tiden:o men det går från att en dag mänka som fan till en annan dag då jag knappt äter nånting.. det är sådär i perioder, jag kanske ska bli som den här bruden som fick barn nyss, richie i efternamn eller liknande, svälta mig som fan för att sedan trycka i mig fet mat och sedan svälta mig igen? nej, jag skojar något stort, man ska mänka. varför finns mat annars? inte är det ju för att svälta. och tänk ändå på barnen i afrika som inte får någon mat alls, så sitter vi här i sverige och käkar oxfile med klyftpotatis osv som kostar ungefär 200:- PÅ LEI det är hemskt!!! men gott!

egentligen så kan vi säkert gå nu för våran lärare har inte vart in hit nånting. jag orkar inte sitta här, funtar på o dra till frasses och käka en 90's cheese med tomat och mycket lök........eller kanske inte.


jag vill bara tacka christian för att han finns och är allmänt söt varje dag och aldrig sviker mig. det är fan guld! jag kan inte ens förklara hur jävla bra han är, och hur bra han får mig att må. tack älskling för att du förgyller min dag sådär som bara du kan, jag älskar dig högt över allt annat i hela universum. pusspusspuss :)


och så var det ju! rosanna! kom hem och ät hamburgare med mig.....nu. love you :)

Kommentarer
Postat av: r

åh vet du hur sugen jag blev nu när jag läste allt detta snack om hamburgare:| men tänk det är värre för mig!!! jag kaninte ens få den där jävla goda hamburgaren, här finns bara mcdonalds osv bajs :(((( älskar dig med!!

2008-03-12 @ 13:38:05
URL: http://rowsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0