sthlm och världens sötaste unge!

vi kom fram igår kväll.. eller jag, och mamma och ella mötte mig på arlanda.. idag ska vi ut på stan och shoppa, jag har skit stora planer. får bara se om det bli så jag tänkt:) vill ha en massa kläder. och jag ger mig inte förrän jag hittar den där snygga jackan!! åh.

känns lite tomt utan christian, men det är ju bara över helgen så ses vi ju på måndag.

tuva är så enormt söt!! hon pratar och pratar om allting! hon säger t.o.m. "mottee" till mig. :')

skriver mer ikv, nu ska jag i duschen och sen ut på stan. puss!

saknar dig pancake :( <3

Kommentarer
Postat av: linda

idiot, jag vill ju också vara där och jag vill ju också fara på stan !!!! :(

2008-03-15 @ 12:25:43
URL: http://aidanpaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0