chipskväll och akuten.....

bra kombination! nej, men idag har jag befunnit mig på akutvården i haparanda. det var väldigt känsligt, speciellt då christian hade så ont och man kunde inte göra något åt det. sen kommer doktorn och drar ut en 5cm lång glasbit ur armen på honom, och då höll jag på att svimma. crille var helt groggi och undrade om han fick ta med den sig hem, hehe. det fick han och nu har vi den här hemma. det är så att min pojkvän råkade fara igenom en ruta och glaset gick igenom hans tjocka jacka+en tjock tröja och fastnade rakt i armen. han drog bort skärvan och det är då en bit fastnat i hans arm.. stackars kunde inte sova under hela natten och inte ens i mina vildaste fantasier kunde jag tänka mig en lång glasbit inne i armen. hade den hamnat lite rakare hade det blivit akutoperation i sunderbyn, men det blev inte! han hade tur.. mitt hjärta, nu går han på penicillin och hans arm bara värker, men han får smärtstillande ca 2-3 gånger per dag. åh, vad jag tycker synd om honom! vi somnade i sängen mellan 18-19.00 och sov till efter nio, och jag är så glad att han fick lite sömn åtminstone, hoppas han kan sova till natten också. om inte så far vi fan till akuten och skjuter alla som inte hjälper honom :)

nu ligger vi hemma, jag och christian. vi har många filmval men det lutar mest åt "guldkompassen", har hört att den ska va bra. vi ska chipsa och dippa heöt i vår ensamhet och jag ska mysa sönder honom:) jag får också ont när han har ont.. nu handlar detta inlägg bara om det men det är så hemskt! jag fattar inte hur en tröja kan vara så nerblodad av ett "litet" sår (trodde vi tills läkaren drog ut megabiten) men det går tydligen. nu har han ett plåster där också som han inte får ta bort de närmaste dagarna. åh mitt hjärta! han är så fin! snart har vi varit tillsammans i 2år och 4månader. tiden går så fort! det känns som om det var igår han gav mig alla sina kläder i båten när vi skulle till stan, och nu snackar vi längesen! JAG ÄLSKAR HONOM!!!


min stjärna!


jag älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Aj jävla, stackarn! Krya på honom!

2008-05-25 @ 13:41:15
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0