fredagens!

hej hej. idag har vi varit på aspen hela dagen! det var någon ungdomsblabla som pratade och debatterade. det var intressant! bortsett från träsmaken i röven osv så var det riktigt bra! antingen är alla politiker dumma i huvudet eller så är det bara de som finns i haparanda.... idioter hela bunten för fan

idag ska vi väl till stugan. ändrade planer! inte kalkki, seskis mst. vi ska väl basta o de som var planerat.. jag måste bränna över bilder på skiva också idag så man kan radera alla bilder från telefonen... den blir så seg. jag vill ha en nu telefon, fast det är inte min vi tar bilder med det är crilles för den är mycket bättre (k850i) och min är heöt skruttig :) men jag klarar mig med en enkel telefon, typ walkman för jag behöver bara en telefon. jag vill bara inte ha den jag har nu för den är så sliten :D ja.. och så fotar vi med crilles. men nu när jag fyller år så kanske jag ska önska mig en filmkamera i present, för chihuahuan lär nog inte bli min.. och av christian har jag önskat mig ett present kort på helkroppsmasage och ansikts behandling osv.. :) går lika bra om han också gör allt själv på mig men han ska göra allt så snabbt och slarvigt :) det är pojkar

jao.. blir väl att fra och gymma idag också, med linda den här gången.. nu kommer hon snart till stan så ska vi dra ut en sväng och titta runt och utforska saker:) jaa..

ibland känner jag sådär att jag saknar mina gamla vänner.. :o eller 2 st men det spelar nog ingen roll för det är sån där bruten-vänskap-förevigt-kommer-aldrig-hända-igen sak... tror jag, man kan ju alltid hoppas. men då skulle allt bara vara annorlunda, inte likadant som förut då när man kunde gå ut i skogen och bara härja i pyjamas och skrika och ha sig.. nej, nu är det andra tider minsann! jag har skit kul nu också men sista pusselbiten hade ju vart lagd :)

ja, vad mer ska man säga... jag saknar tuva något enormt och jag hör henne i mitt huvud säga "motte" hela tiden :o måste nästan ringa och prata med henne i eftermiddag.. sist jag pratade med henne så meddelade hon mig att hon hade vart ledsen och trillat i hallen. mitt guld!!

jao, nu ska jag göra mig redo för linda borde vara här när som helst! jag har på min nya tröja idag. jag har shoppat i luleå som jag kanske glömt nämna, och jag hittade ju alltid kläder! jag är nöööjd

nu pussbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0