fredagens

hej hej! idag är det fredag och vi är på kalas. christians bröder fyller år så det är en massa barn här och självklart en massa fika som man hårt försöker hålla sig ifrån! det slank ner en kaka eller två, det erkänner jag, men jag ska och gymma när vi kommer till stan så det jämnar väl ut sig


toapapper har vi nu och allt som vi behöver finns. jag skulle behöva några magneter till kylskåpet för vi har en massa saker man inte vet vart man ska sätta, viktiga saker alltså, inte skräp. det hade vart fult med skräp på kylen...hmm


idag vet jag tyvärr inte vad som ska hända, eftersom jag är god vän med nathalie så håller jag med om att det inte går att planera. inte just för att jag är god vän med henne, helt enkelt för att det inte GÅR att planera. allt blir ändå inte som man tänkt sig så jag kan leva timme för timme :)


och! veckans värsta! christian och tomas har köpt en limo. till råga på allt så är den ljus senaps gul och väl använd. men den är faktiskt ganska fräsch! med tanke på hur den kommer att se ut inom några månader. det är ju bara en supar kärra, tror jag iallafall, och kaos kommer säkert uppstå vissa gånger. men det är väl så här i haparanda.

jag tycker att det är väldigt aktivt av elin att kommentera mina inlägg lite då och då, eftersom du är den enda som gör det och den enda som är rolig som gör det :) men det kanske är för att du är den enda

vi ska väl mot stan på ett tag, crille ska byta däck på pappas bil för han ringer och tjatar hela tiden så någongång borde man få det gjort. så han får åka och handla det han ska handla, haha oj

min mamma är i mallorca! hon ringer ganska mycket och talar om hur läget är. det var lite kallt sa hon, även fast det var 20+. hon är alltid så, hon går med ulltofflor somrarna ut. hon skyller på dålig blod cirkulation pga rökning, det stämmer säkert. hon är hela tiden så orolig att jag inte ska hälsa från henne till christian, även fast jag gör det och kan upprepa det ungefär 10 gånger per dag. jag tog i, men allvarligt så är christian hennes guld, hon är helt fäst vid honom. det är kul att christian kommer så nära mamma, och har bra kontakt med pappa, annars hade det varit så stelt och skumt.. jo pusspuss

nu börjar barnen dra sig hemåt en för en, jag ska väl gå och leta reda på christian. en sak om kakorna! vem tror ni har bakat moccarutorna?! börjar på J och slutar på ESSICA! jo, jag och lena(c:s mor) har bakat igår hela morgonen. och lyckat blev det! nu väntar jag bara på min godispåse för en sån ska alla få:) även jag

nä, nu ska jag dra mig. nathalie, jag har lite svårt att ringa dig för tillfället, jag finner ingen telefinfon men ring mig! direkt du ser det här. det är kul att prata bajs med dig och dessutom så saknar jag dig. puss på skinkan jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag kommenterar också faktiskt!!!!!! :D hej

2008-05-09 @ 17:40:48
URL: http://nathalien.blogg.se
Postat av: eelin

i'm back! skönt att ni köpt toapapper nu, glädjer mig :)

2008-05-12 @ 22:17:36
URL: http://www.eelinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0