hej på dig torsdag kväll

hej. idag har jag inte gjort så mycket. jag hade sovmorgon eftersom EN VISS HAR JU GJORT BORT INFORMATION OCH LAYOUTen!!!! vem är bäst? nog för att det bara var till halv tio men det är bättre än ingenting. och imorgon har jag endast 2 lektioner men egentligen har jag tre fast EN VISS HAR JU GJORT BORT INFORMATION OCH LAYOUTen som sagt. fast imorgon vet jag inte om vi har svenska på morgonen..... kanske inte, men om vi inte har det så har jag endast 1 lektion och en sovmorgon! NEJ nu kom jag på.... vi har ju någon slags annan grej som vi ska kolla på på aspen, någon mässa... ingen sovmorgon:( men inga lektioner!!

jag gjorde ett prov idag! i personlig försäljning och det gick helt bra. och så gjorde jag ett prov igår i Engelska och jag fick vg. det är bra! jag var nära mvg.......

det är någon(några) (???) idioter som kör förbi här på gatan och bara tutar och härjar... konstigt, inte för att jag tror att det är till oss men det är väl bara någon som har allmänt tråkigt. det är väl haparanda :)

tomas ligger och sover och christian och fredde och stefan är i köket. jag har inte så mycket intressant att skriva om:) men dom har iallafall spelat poker och nu åt dom pizza. och jag har varit och gymmat idag! och jag har lyckats någorlunda bra med mitt nyttiga liv, det är bra att jag inte tycker om pizza iallafall... det är jättehärligt att gymma.

imorgon ska vi väl till stugan och basta och baila. det kommer nog bli ganska kul tror jag, vi är ett litet gäng. vi var och åkte båt idag också, haha! vi for till kalkki och grillade fläskfilé och åt potatissallad till. det var gott! sen åkte vi hem. allt gick bra till skillnad från igår, batteriet i båten var helt skit och självklart dör den när vi lämnar lilla hamnen:) vem får ro? jag och linda. vi kom nog inte framåt heller, vi bara åkte i halvcirklar och skrattade. och rodde in i stenar. tills allan kom och hämtade oss och sen for vi hem! och så skulle jag plugga till provet och jag riktigt tvingade mig till att läsa sista kapitlet (av tre) och ni vet hur jobbigt det är när man ska plugga och vill sova! tillslut hade jag läst det iallafall och jag hann kolla på scrubs i tre minuter och så somnade jag. vaknade en halvtimme senare av att tomas väckte mig och sa att jag skulle lägga mig i sängen. vinglade till sovrummet och föll ner i sängen som en sten, och där låg jag resten av natten. :)

och imorgon kommer rosanna. det är bra. och jag har badat badkar idag med ljus. det är också bra. jag hade en luftkudde under huvudet.

god natt.

Kommentarer
Postat av: eelin

jag vill också bada badkar med luftkudde under huvet

2008-06-01 @ 22:12:42
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0