hejdå helg

det är alltid lite deppigt på söndagar när man vet att helgen är slut nu och vad som väntar efter natten. speciellt nu, vi har massor med prov (känns det som) och när sommarlovet är så nära så känns allt mycket tyngre! men så är det väl alltid..

helgen gick till så att vi var ute, haha. på fredag for vi ut med limon och på lördag också... jag har lyckats skrapa mig på handflatan och det svider så in i helvete! hur jag än rör på handen så gör det ont... jag har ett plåster där nu, eller jag har jaft det sen jag gjorde illa mig, christian plåstrade om mig :).. och jag vågar inte ta bort det! jag vill inte se hur det ser ut. inte för att det är stort men det är långt och kanske 3mm brett.. det låter alltid värre än det är :)

igår så var det hockey på tv också.. jag tänker inte yttra mig mer om det men alla förstår ju säkert vad jag menar. dessutom så vann ju självklart ryssland! det är bra, det är bra, men det hade varit bättre ifall sverige tog hem segern.. men det är bra! vi satt här hemma till en början och sedan for vi ut. jag tyckte kvällen gick fort vilket jag alltid tycker, även fast vi var ute i flera timmar. till och med linda kom ju igång ordentligt! då är det bra :)

idag har det inte hänt någonting.. vi har bara allmänt slöat och kollat en film. och mått lite dåligt och ätit lite pizza vilket jag brukar hata men idag tog jag en liten bit och det var faktiskt hetl okej. men det tycker jag bara just då när jag tar biten, annars tycker jag inte om det. vi kollade på "the eye" med jessica alba, först ska jag ju bara säga att hon har ett väldigt fint namn, och sedan kan jag säga att den var mycket bra. faktiskt lite läskig, under flera tillfällen hoppade jag till och hoppade också bakåt, som att något skulle komma ut från tvn...även christian hoppade till, men när jag kommenterade att han blev rädd så sa han bara att han hoppade till för att jag puttade honom när jag hoppade till... hmm jo eller hur :) det var precis som i spökhuset på liseberg, alltid när det kom något som skrämdes så klämde han mig hårt på axlarna, fast det tänkte jag inte på för tillfället eftersom jag var fullt upptagen med att skrika och gråta och krama om en helt okänd dam framför mig... men christian blev "inte" rädd, nej nej, han gjorde ju så för att jag gjorde så att hans händer råkade klämma :) min sötis, är inte rädd för någonting... ;)

just nu ligger tomas och sover och crille kollar tv.. jag bara allmänt snokar runt och funderar på hur fan jag ska orka med skolan imorn.. och inte blir det ju bättre av att tänka på att jag har ungefär lika många år kvar i skolan som jag gått nu :) när jag pluggar vidare alltså.. så för mig blir det sthlm! en vacker dag! eller gbg.. skulle vara trevligt. på tal om sthlm så drar jag mig nog dit i slutet på månaden. tuva fyller ju 2 år den 2 juni så jag kanske stannar till det. sedan fyller jag år den 5 juni och den 12 är det skolavslutning. kanske hultsfred! man vet aldrig med oss, haha..

nu är det färdig babblat, jag ska gå och ta mig ett stort glas vatten och sedan lägga mig över christian och hota med att jag ligger där tills han masserar mig:) han låter alltid så klok när han ska massera mig (när det händer dvs) och masserar riktigt bra men bara i 1 minut! sen ska jag massera honom i 20, bra affärsman :) nathalie masserar också alltid mig, jag älskar massage..

LINDA! ring mig jag har inte hört av dig på hela dagen! jag har dessutom ringt dig 2 gånger och skickat ett sms men det lär du nog redan veta om :) haha, hejdå

Kommentarer
Postat av: Annika

Haha! Håkan är precis likadan när det gäller massage.. hm :D

2008-05-18 @ 23:52:20
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0