hur dum är jag på en skala?

jag har försökt i flera dagar att komma in på BLOGG.SE som förövrigt kan suga röv, men jag har inte kommit in! det är hemskt! sen för att jag blev något arg testade jag publishme.se OCH DET GICK! det dumma är att jag har valt att byta eller något liknande och ändå glömde jag... hm,jessica i ett nötskal..

denna vecka har inte varit så händelserik. varje dag har endast gått åt limon, pojkarna har fixat och härjat med den så nu ska den väl vara någorlunda okej för att besiktas. den är härdanefter i stan! efter en veckas tid i nikkala. den har nog bara sett en massa skog och är helt förvirrad, stackars bil.

jag kanske åker till sthlm i månadsslutet! till tuvaoch syster och peter. jag saknar tuva! resten också men tuva är bäst:) min sötis

jag har börjat lyssna på en massa gamla låtar, haha.. typ från sjuan o så :o det är roligt ändå hurdan smak man hade, men den är bra ändå! det är bra musik.. kan länka lite sen i slutet:)

sitter i skolan just nu.. lektionen slutar om cirkus 10 minuter och nästa börjar om 20 min... sedan efter den lektionen har vi prov i information och layout, vilken kurs jag snart är klar med!!! skönt, och nu är det inte alls länge kvar till sommaren. hultsfred verkar skita sig, man vet aldrig.. ska kolla om det finns mycket biljetter kvar så kanske det blir att inhandla en biljett ändå. och jag(!) fyller hela 17 år om inte länge! ni kan gratta mig den 5 juni MEN INTE FÖRE för det betyder otur och det vill jag inte ha! ne, och för er som känner att 'oj vad mycket pengar jag vill spendera på jessica' kan gärna köpa mig en halvt långhårig chihuahua! en flicka! färgen spelar ingen roll, bara det är en chihuahua. tack på förhand!

ikväll händer det väl också saker.. limon blir ju besiktad i åtminstone 1 månad till så det blir väl att fara ut med den. det är aldrig drag på stan men man kan ju alltid hoppas! haha, det är sånt som händer i paradiset, inte hpda... synd.. men det får vi väl fixa

nu ska jag börja dra mig mot matten.. jag har tryckt bort youtube så jag orkar inte ta länkarna men jag kan skriva titlarna!

millencolin - afghan
millencolin - stalemate
millencolin - no cigar
millencolin - ray
7 års olycka - olyckligt kär
7 års olycka - ur en hemlös synvinkel
alla midtown låtar och alla the used
story of the year låtarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0