internet hemma... :o

helt plötsligt har vi internet hemma! christian har dessutom gjort adress ändring till lägenheten så nu står han här. jag sa till honom att nu bor han faktiskt helt på riktigt (vilket han gjort hela tiden) men han bara skrattade åt mig. det gör alla. alltid.

idag har jag och linda varit och gymmat! det var ganska skönt men man kände verkligen att man inte gjort det på ett litet tag. det var bara mjölksyra i kroppen överallt hela tiden:) men det är väl så det ska va antar jag

jag har inte nämnt något om hultsfred heller på ett tag.. hmm, det är för att det nu inte är helt säkert. det är ju såklart något som jag är väldigt sur över så för att rädda er själva så nämn inte något om sommarens festival irl för jag skadar

kanske ska ut och gå idag också med linda, får se, har just städat och sånt och satte just igång VÅRT internet som vi fått IDAG. det är så härligt att man kan kalla allt vi har här för VÅRAT, inte nej det där är min och nej det är det inte alls för det är min osv. vi delar helt enkelt på allt, och det allra bästa vi delar på är nog vårat täcke. han är alltid så varm!

och imorn har jag nationellt prov i matte. väldigt många är hemma och pluggar matte idag men inte jag, vet inte varför heller men jag tar helt enkelt provet som det kommer. ids inte börja plugga in mig på någonting och så visar det sig sedan att det inte har något med det att göra. nog för att det ändå har det men ändå. det här tangentbordet var väldigt skönt!

vi har också haft världens bästa lärare, ann-sophie, som ska föda om ca2 veckor och har därför slutat skolan och kommer tillbaka först när vi går i trean. det är ett jävla bra tag dit men jag ska vänta! hon är bäst. nu har vi någon dum fåntratt som bara babblar och tror att man fattar allt och svarar också på sina egna frågor en sekund efter att hon ställt dom med ett "aa, mm visst!" osv. jobbigt!

nu ska jag gå och kolla vad pojkarna gör i mitt kök, som också är crilles men jag lagar oftast maten så plattorna kan va mina iallafall. eller nej, det är vårat.

nu ska jag fara, hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0