lite bilder iallafall!

jag har nu laddat upp alla bilder från christians telefon. det är en heeel del bilder men jag lägger inte upp allt haha nej! men ni hittar de flesta på min pixbox, länk där nere. christian ville också att jag ska nämna att han också har en pixbox nu, han heter hassi:) nu vet ni det

hade nationella i matte idag! gick helt bajs. tror jag, jag hoppas iallafall att jag skrapade ihop 12 poäng till så jag åtminstone får ett g! hoppashoppas. sedan hade jag svenska och sen slutade jag och gick hem till min sovande pojkvän och låg under ett varmt täcke ett tag. det är aldrig fel..

det är inte lule cruising i helg, förlåt jag misstog mig. eller den som sa det till mig misstog sig, och den som sa det till den osvosv. not my bad!

och elin, tack för att du håller dig aktiv:) du gör mig glad

bilder!

limon efter



limon före


oj! det är en jävla skillnad...





jag och christian



nu orkar jag inte lägga in mer, det kommer sen idag kanske eller imorn. håll ut helt enkelt

Kommentarer
Postat av: eelin

haha, vad roligt.. det är som att det är en sån där reklamprodukt den där bilen. först före står den typ i ett ruttet garage med värsta dålig belysning och sånt. sen på efter bilden är det värsta fin bakrund och sol och allting! haha, det var kul :D

2008-05-13 @ 20:40:46
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: eelin

jag glömde!!!! du och christian är söta :) nu ska jag kolla era pixboxar, tjing!

2008-05-13 @ 20:41:36
URL: http://eelinh.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller med Elin, jävligt söta :)

2008-05-13 @ 21:09:44
URL: http://styrkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0