nu var det ju ett tag sen

men det var meningen och jag har vart rätt så sysselsatt! men det är sjukt hur man alltid tänker när någonting händer att "det här ska jag blogga om", ändå är det bortglömt nu när jag väl bloggar.... sjukt

den lediga tiden har jag iallafall tillbringat först och främst med christian, och så var det linda och tomas och fredde till en början och claus! vi har haft ganska kul, varit i stuan osv.. första gången vi var där så sa alla killar att dom får oss att ligga under bordet men va?! säg det en gång till och säg det när ni inte somnar före oss :D för jag och linda var vakna mer än halva natten, eller linda var hela men jag somnade och tomas vaknade :p men somnade igen haha

valborg.. hmm ja vad ska man säga, behövs nästan inte ens en förklaring haha! värdelös brasa vilket säkert 98% utav haparandas befolkning tycker, det rök lite i ett hörn och det är just sånt som jag inte fascineras av! till kommunen eller vem det än är som fick det att endast brinna i ett hörn: jag gör bättre hemma

ja, skönt att få vara ledigt helt enkelt.. christian ser ut som en tomte i håret vilket petter också gör! fint pojkar, jag har tyvärr ingen bild på någon utav dom i det håret men det är ungefär så att halva är blondt och andra är lila/brun på något sätt. haha, jo men det passar! not

nu vet jag inte vad jag ska skriva mer även fast jag hade hur mkt som helst på huvudet innan det här. jag har varit med amanda också! hon är söt, vi gjorde kladdkaka och det var verkligen KLADDkaka

nu ska jag börja plugga.. :'( måste man så måste man

en skvätt med hjärtan på christian, linnea gardis och jonatan! och min mamma som är i mallorca, jag vill också! hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0