seg uppdatering

men nu får ni ett kort! jag har inte gjort så mycket, hade bara en lektion idag och det var ett prov. det gick helt bra och jag fick se mitt prov från förra veckan och det var 1,5p ifrån MVG!!!! något irriterande. men eva sa att vi kan ta det nästa vecka då vi har betygssamtal. hon sa att det kanske går att ändra på :) och jag är stolt över mig själv nu, jag har minst tre MVG.. eller iallafall 2 som jag vet helt säkert! nu ska jag inte hoppas för mycket bara..

är i nikkala nu och det är varmt ute! 20grader, tro det eller ej! det var det åtminstone sist jag kolla. det kom värme tillslut. men nu ska jag gå ut till christian och hans mamma i solen, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0