skola återigen

hej hej. jag är fakiskt lite seg på att uppdatera bloggen även fast vi skaffat internet hemma. jag vill ju ha igång våran dator så jag får se alla bilder! frågan är bara när den ska fixas..

fredag.. hmm, jag vet inte om jag ska säga så mycket:) orkar inte gå in på det, haha

lördag hände det inte så mycket. christian chaffade och jag och tomas stannade hemma och kollade film, "superhero movie", värdelös!!! visst, den var lite rolig, men slutet var skit och allt annat också! den var faktiskt väldigt mycket wannabe spiderman... hemskt. tomas somnade som vanligt på soffan efter ca 20 minuter men han missade verkligen inte något! vad jag hörde så var också lördagen ganska död, så det var skönt att man stannade hemma.

hoppas den här veckan går fort! det är jobbigt när man längtar till något, allt går så mycket längre.. vi ska iallafall till lule cruising med limon. limon är nu också svart! som till en början var gul. igår har min dag alltså gått åt till att slipa slipa slipa och tejpa rutor. det dumma var att jag stod och slipade som en idiot hur länge som helst och blir irriterad och frågar om det inte finns någon satans slipmaskin. då säger allan "ja, det finns det!" mm bra säger jag :D haha där står jag och sliter som en gris när det kan vara hur lätt som helst.. hm, hemskt det också:)

jag har aldrig varit riktigt insatt i det där med hockey men det går ju lite bra för sverige nu:o dom vann inatt med 5-3 mot tjeckoslovakien(?) och christian skulle se den matchen medans jag låg och sov. när jag frågade honom på morgonen hur matchen slutade så svarade han:
   - politikerns fru har dött.....
okeeej säger jag, tack för informationen:) han är alltid så yr i sömnen och ska döda kalixbor och tornebor.. skumt. inte för att jag heller är den snällaste i sömnen, jag ber honom dra åt helvete och är skit elak och sen på morgonen när jag ska hålla om honom så fnäser han bara åt mig och jag fattar noll.. han är söt när han är sur faktiskt :)

nå.. nu ska jag kolla på tatueringar, jag vet precis vilken jag vill ha! bara lite ändringar. men det är en hemlis:) pussbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0