söndag

hej hej. jag har alldeles nyss städat köket, och bytt gardiner och tvättat fönster. ibland känns det roligt att städa till en början. men ju längre det tar desto tråkigare blir det. men det är sådana måsten som måste göras, fast man bara önskar att det gjorde sig självt.. men icket icket, så är det inte!

crilles arm är ännu inte bra.. bättre är det ju, men han har ännu ont. han for till akuten igår med några personer (denna gång handlade det inte om honom) och i dörren där crille skulle gå in (för att be dom kolla armen) säger dom att christian inte får komma in, "far till kalix" så smällde dom igen dörren. IDIOTER! jag hatar haparandas akut/vårdcentral, vilken jävla tomteverkstad! de borde skjutas

imorgon är det skola och jag fyller år inte denna torsdag som kommer men torsdagen efter det. :) då är det väl baila med mina vänner och platsen avslöjar jag inte för den vet jag heller inte om ännu. eller jo jag vet men det tar jag sen :D

men nu ska jag hoppa i duschen och sen dricka te. hejdå!

Kommentarer
Postat av: eelin

hehe då är det saftkalas

2008-06-01 @ 22:09:01
URL: http://eelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0