vi är i stort behov av toapapper!

det stämmer, vi har inget papper alls. det känns konstigt att man inte kan gå och göra sina behov pga lite papper. nå, tänk förr i tiden då man torkade sig i ändan med löv, det hade ju varit nåt... eller så inte

jag har ju sagt att jag ska lägga ut en massa bilder(?) och ni kanske ha förväntat er att se någon nu när vi har internet hemma. MEN! när ett problem blir löst så uppstår ett annat. nog för att detta problem med våran dator har funnits länge, men det är nu jag skulle vela ha den lagad på riktigt. ja, åter till saken, lägger inte ut några bilder eftersom våran dator är sönder. den ska fixas, folket pratar om ett grafikkort(?) och sedan kommer det lite bilder. jag skulle vela se vad vi har för bilder på den där datorn eftersom det är ett ganska bra tag sen jag laddade upp  bilder på den;o och så har jag en massa skivor som är fulla med bilder som jag faktiskt ska ta och kolla snart. någon dag, kanske idag vem vet?

nu ska jag gå till köket och fula mig, vi synes och höres!

Kommentarer
Postat av: eelin

jag har ett ganska bra tips, som brukar funka när toapappret är slut.. köp nytt :)

2008-05-07 @ 21:26:38
URL: http://www.eelinh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0