go kauma!

hej. här sitter jag, hemma i min soffa och lyssnar på viva la vida. jag föreställer mig att jag ännu är på showen och lyssnar på jonathan. han är helt klart, heeelt klart min nya idol. jag grät som ett litet barn när han sjöng! åh vad jag grät. och åh vad jag skrek.......haha. men han är lätt värd det! så jävla bra på att sjunga! jag vet inte vad jag ska ta mig till, förstår inte att det verkligen finns folk som sjunger så bra.

idag var jag på promenad med rambo rosanna och hennes kompis mira. och theo! vi gick hem till harri och hämtade honom, sen gick jag hem. jag klippte bort "ärmarna" från rambos tröja också. det gick bra, tillochmed utan panikångest efteråt.


jag saknar min mamma. du är bäst mamma, men det vet du redan:) ♥


nä, nu ska jag gå. jag ska lyssna på viva la vida. här har ni också den, för jag vet att ni också lyssnar på den om och om igen ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

vem jonathan?

2008-11-28 @ 23:14:03
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0