god dag!

jag har vaknar för inte så längesen av att jag tyckte någon bankade och plingade på dörren. så var det också. släpade mig till dörren och kollade i kikhålet, såg två huvuden försvinna i trappan ner... öppnade fort dörren och där kommer petter och robin! efter en hälsning och konstanteranden att vi sovit alldeles för länge så klev dom in i sovrummet och fick upp crille. nu är dom ute och jag har vart ut med rambo en sväng men sitter ännu här i pyjamas. det är skönt att bara sega, men inte för mycket, man blir äckligt rastlös efter ett tag... ska väl hoppa i duschen snart och sedan hitta på något, om jag inte har helt fel så kommer min trogne vän linnea från luleå idag!  ett ordentligt måste att träffa henne.



lyssnade på viva la vida igen. jag har fortfarande rysningar. och sen har jag en till låt på huvudet som sjöngs igår; iris. den var också jättebra igår. idag med.

nu ska jag kolla aftonbladet. hejdå.



vadå minnen? min favorit låt i de yngre dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0