haha

varför så chockade över piercingarna? :D jag själv valde att ta bort dom, känns som om jag vuxit ur det där bara:p men är ändå lite ångestfull.... men nu har de nog ändå läkt ihop så det finns inte tid för ångest... eller jo, det finns.. och nej, det är inte fint utan dom. :) man får väl bara ta och vänja sig. fula ärr är det också.... ser ut som födelsemärken :o

idag har jag slappat. imorn åker jag hem. snart ska mamma toppa mitt hår, och jag lyssnar på musik. tuva sover. jag ångrar mig.... ska försöka trycka igenom.

nej... dom går inte igenom :o vad har jag gjort?!?!?!?! nä nu får jag skärpa mig. fast när jag tänker efter så finner jag inget positivt i att ha tagit bort dom.....

nä nu ska jag göra något annat... kanske äta lite, i brist på annat haha... :(

jag saknar min älskling :( och rambo!



Kommentarer
Postat av: björk

kan ju bara säga att det är skitfult med järn i ansiktet, du var skit klok i att ta bort dom. tryck INTE igenom!

2008-11-15 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0